Sürprizlik Birkaç Hediye Seçeneği

Yaptığım en güzel hediyelerden bahsetmek istiyorum şimdi sizlere. Ya da sürpriz demeliyim.

1- Annemin 37. yaş günün de ona güzel bir sürpriz hazırladım. Ona tam tamına onu sevdiğimi sıralayan 37 sebep yazdım ve yapabildiğim kadar sevdiği çiçeklerin her birinden 37 tanesini bir araya getirip ona hediye ettim. Çok şaşırmıştı ve de çok mutlu olmuştu. Böyle bir hediye fikrini sevdiğiniz için siz de düşenebilirsiniz.

2- En iyi arkadaşımın doğum gününde ona koca bir ayıcık almıştım ayıcık lafı belki de yanında küçük kalıyor belkide Ayı demeliydim:) ve daha önce onun hiç bu kadar sevindiğini görmemiştim. Böyle büyük oyuncaklar insanlar için özelliklede bayanlar için extra bir mutluluk kaynağıdır.

3- Yine bu sefer de ablama güzel bir sürpriz yaptım ve ona çalıştığım spa merkezinden bir randevu aldım tabiî ki ben masör değilim ama ona çok güzel masaj yaptırmış oldum ayrıca masajdan çıktıktan sonra yine aynı yerde cilt bakıma girdi güzellik odasında. Adeta şok olmuştu sevgili ablacığım. Böyle bir hediye fikrinin onu çok mutlu edeceğini biliyordum.

4- Şimdi ise kendi aldığım ve beni çok mutlu eden bazı sürpriz hediyelerden bahsedeyim biraz. Mesela bir seferinde arkadaşım bana bir köpek almıştı işte ona çok sevinmiştim çünkü köpekleri çok severim. Yine başka bir arkadaşım da bir kaplumbağa almıştı ve ardından da biraz daha pahada ağır şeyler dizüstü bilgisayar ve birkaç cep telefonu. Onlar da güzeldi tabikide, bir de unutamadığım ablamın bana en sevdiğim en çok almayı istediğim parfümü alması olmuştu, gerçekten çok sevinmiştim.

Yazımı yazarken farkettim ki pahalı hediyeler en son aklıma geldiler. Buradan da tekrar anlıyoruz ki planlanan, tasarlanan ve emek verilerek yapılan hediyeler maddiyattan öteye geçiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Yaşam ve İnsanlar