Açılmak İstediğiniz Sevdiğinize Hediye

Bir kızı çok seviyor ama ona duygularınızı açamıyor olabilirsiniz. Aşağıdaki olan belki bir tesadüften, kısmetten ibaret fakat sizde kendi kısmetinizi kendiniz yaratabilirsiniz. Bunu tasarlayacağınız güzel bir hediye ile daha da kolaylaştırabilirsiniz. Şemdi gelelim hikayemize ve hediye seçeneğimize.

Bir kız vardı çok beğendiğim ve de çok hoşlandığım. Ancak nedense küçüklüğümden ve küçüklüğün verdiği çekingenlikten olsa gerek bir türlü açılamıyordum. Neyse sanırım yılbaşı sebebiyle bir hediye çekilişimiz olmuştu. Ve kısmet bu ya o hoşlandığım kız bana düştü çekilişten. Nasıl mutlu olmuştum anlatamam. Ancak sonra işin en zor yanıyla karşı karşıya kaldım. Ne alacaktım? Ne yapabilirdim?

Hem çok güzel bir hediye olmalı hem de manidar olmalıydı. Onda gönlüm olduğunu bir şekilde belli etmeliydim.

Düşündüm taşındım ve de sürprizimi yavaştan yavaşa hazırlamaya başladım. Ona küçücük porselen bir mücevher kutusu aldım. İçine zarif gümüşten bir künye. Ve o kutunun içine de ufacık bir kâğıt parçasına onu sevdiğimi söyleyen bir not bırakmıştım. Bunun sonucunu da merak ederseniz de hemen beyan edeyim amacıma ulaşmıştım. Hediye vermenin bana kazandırdığı artı yı ve güzel bir hediye vermenin hazzını yaşadım kendimce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Yaşam ve İnsanlar