Yeğenimden Hediye

Son zamanlarda aldığım bir hediyeyi ve beni son derce mutlu eden bir olayı anlatayım şimdi de size. Geçenlerde yeğenim geldi daha 7 yaşında ilkokul birinci sınıf talebesi. İşte oturuyorduk beraber avucunun içinde bir şeyler tutuyormuş ben baştan dikkat etmemiştim tabi sonra o elinde tuttuğu şeyi bana uzattığında farkına vardım. Sadece bir çikolataymış uzatıp bana verdi usulca şaşırdım ne bileyim kendi yerken beni de düşünüp bana da getirmiş. Sevindim bir hoş oldu içim o çocuk masumiyetiyle bana en güzel şekilde en saf haliyle hediye vermiş oldu. İnanın pahalı bir hediye almış olsaydım o kadar sevinmezdim belki de. İşte hayatın en güzel yanı da bu ya. Küçücük şeylerden mutlu olabilmek. Bir çocuğun küçücük avuçlarının arasından gelebilecek bir çikolata kadar küçük ama sıcak bir hediye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Yaşam ve İnsanlar